Niet tevreden?

Bij De Hypotheekpartners streven we naar een hoge kwaliteit van dienstverlening, maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij vinden dit zeer vervelend en nemen uw klacht serieus. Onze klachtenprocedure is erop gericht uw klacht snel en zorgvuldig op te lossen. Hieronder staat beschreven welke stappen u kunt ondernemen.

.

pexels-ketut-subiyanto-4246197
Stap 1: Neem contact op met uw adviseur

Indien u niet tevreden bent over de service van uw adviseur, verzoeken wij u eerst uw klacht rechtstreeks bij hem of haar in te dienen. Dit kan via een gesprek, telefonisch contact of per e-mail. Probeer hierbij zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat uw klacht is en wat u van uw adviseur verwacht om deze op te lossen. De meeste klachten kunnen op dit niveau naar tevredenheid worden afgehandeld

Stap 2: Escalatie naar Kifid

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi.

Are quasars really at the large distances indicated by their redshifts?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi.

Back to top